top of page

5 הרחובות הכי יפים בפריז

אומרים שפריז היא אחת הערים היפות בעולם, ואנחנו כמובן לא נתווכח. אחד הבילויים הכי כייפים שלנו היא פשוט לצאת ולשוטט ברחובות. תמיד נגלה ציור קיר יפה, אדן חלון עם פרחים אדומים, או פסל קטן שלא שמנו לב אליו קודם. אבל כאשר מגיעים לחופשה קצרה זה כיף לשוטט בכיוון הנכון.

אז כמובן שלצד רחובות ידועים כמו השאנז אליזה או רחוב ריבולי, קיימים הרחובות הקסומים שנשארו בדיוק כפי שהיו פעם. רואים צילומים שלהם בכל מיני סטוריז או בקבוצות פייסבוק, אבל איך בדיוק מגיעים לשם?


אז בדיוק פה אנחנו נכנסים לתמונה! בפינה שלנו 5X5 נמליץ לכם על 5 רחובות פוטוגנים בטירוף שיגמרו לכם את כל הזכרון בטלפון.



Rue de l’Abreuvoir

במקום הראשון, איך לא, הרחוב הכי יפה במונמרטר.

באחד מפיתולי הרחובות בגבעה בדרך לסקרה-קר נמצא רחוב שלקוח מזמנים אחרים. גם ריצוף אבן ובתים מכוסים בקיסוס וויסטריה פורחת, אלו אחד מהרחובות הכי סלפי-מאסט בפריז. היופי בו הוא האוטנטיות וחוסר המאמץ ונראה כי כלום לא השתנה בו מאז התקופה שמונמרטר היתה כפר צרפתי קטן בפאתי פריז.

קישור למיקום: Rue de l'Abreuvoir *בסיור שלנו במונמרטר אנחנו כמובן מבקרים גם ברחוב הזה.


רחובות יפים בפריז
הרחוב היפה במונמרטר Rue de l’Abreuvoir

Rue Crémieux

הרחוב המקסים הזה ברובע ה-12 נראה כאילו ציירו אותו עם צבעי פסטל. למרות המיקום היחסית מרוחק שלו ממרכז פריז הוא מושך אליו הרבה תיירים ומצטלמים. לאחר שצילמתם כמה תמונות, המשיכו לטייל לאורך הסיין ותוכלו אפילו לחצות את הנהר דרך גשר אוסטרליץ ולטייל בז'רדן דה פלאנט המרהיב של פריז.

קישור למיקום: Rue Crémieux

Rue Crémieux רובע 12

Rue des Barres

סמטה יפייפיה ונחבאת ברובע המארה, ממש סמוך לנהר הסיין. הסמטה הקצרצרה הזו, באורך 200 מטרים בלבד, מהווה את אחד הרחובות העתיקים ביותר בעיר שקיים על המפות כבר משנת 1550. מול חזיזות המבנים הצבועות בכחול ואדום עזים נמצאת הכנסייה Saint Gervais et Saint Protais הבנויה מאבן לבנה. למרגלות הרחוב נמצאים Café Louis Philippe ו- Chez Julien, המגישים מאכלים צרפתיים קלאסיים על רקע עתיק ומקסים (רק שימו לב למחירים התיירותיים).

קישור למיקום: Rue des Barres


הרחובות הכי יפים בפריז
Rue des Barres סמטה מקסימה ליד הסיין

Av. de Camoens

לא רחוק מגני טרוקדרו מסתתר רחוב קטנטן שממנו נשקף נוף מהמם על מגדל האייפל. הרחוב הקצר מסתיים במעקה אבן, עליו אפשר לשבת ולהצטלם על רקע האייפל מוקף בעצים. אחד המקומות הכי שקטים ויפים לתמונת מזכרת מהאייפל.

קישור למיקום: Av. de Camoens


הרחובות הכי יפים בפריז
Av. de Camoens תצפית על האייפל

Villa Léandre

רחוב מקסים גם הוא במונמרטר, נמצא בעיקול קטן מרחוב ג'ונו הראשי. זהו רחוב קטן ללא מוצא המאופיין בבתי כפר בסגנון אנגלו-סקסי מעוטרים באדניות פורחות וצמחים מטפסים. במרחק 4 דקות הליכה משם נמצא אחד מהבולנז'רי-פטיסרי הכי נחשב ברובע (וזה שמופיע בסדרה "ליידי באג"), בולנז'רי בוריס לומה.

קישור למיקום: Villa Léandre


הרחובות היפים בפריז
Villa Léandre מונמרטר

bottom of page