top of page

5 מסעדות כשרות מצויינות בפריז

פריז היא העיר האירופאית עם הקהילה היהודית הכי גדולה ביבשת ולשמחתנו יש יותר מ-250 מסעדות ומאפיות כשרות בעיר. הקהילה היהודית מתרכזת במספר רבעים עיקריים - רובע 11, רובע 16, רובע 17, רובע 19 וגם ליד בית הכנסת הגדול ברובע 9 (שם נמצא בית המלון הכשר Aida).

ריכזנו עבורכם רשימה של מסעדות מומלצות באמת (כאלה שאף פעם לא מאכזבות) בסגנונות שונים בפריז.


Bassar

מסעדה ברובע ה-17 עם תפריט עשיר ומגוון בטעמים של מנות בשריות. לראשונות אפשר להזמין טטאקי בקר עם ווסאבי, סלט עוף תאילנדי, דג בטמפורה מצויין, כבד אווז או מרק היום (בדר"כ מרק עדשים סמיך וארומטי).

בעיקריות תמצאו אנטריקוט עם צ'יפס, לברק ברוזמרין, צלעות ביין אדום, ריזוטו עם חוטי אסאדו רכים ועוד מנות מפתיעות. טווח המחירים הוא בין 16-22 יורו למנות ראשונות וכ-30 יורו למנות בשריות. בצהרי היום (חוץ מימי ראשון) ניתן לבחור עסקית משתלמת מאד ב-29 יורו הכוללת ראשונה + עיקרית + קינוח. את התפריט המלא ניתן למצוא כאן. מיקום: רובע 17

כתובת: 122 avenue de villiers

תיקון עולם - Tikoun Olam

נמצאת ברובע 12. התפריט מערבב את המטבח הישראלי עם נגיעות צרפתיות. המנות עממיות אבל האיכות והטיפול מצויינים. תוכלו למצוא חציל שרוף בטחינה, סטייק בליווי סלט, שניצלים, פיתה במילוי רצועות בקר וכבש, שקשוקה מצויינת ועוד. את התפריט המלא עם המחירים ניתן למצוא כאן.

מיקום: רובע 12 (לא רחוק מברסי)

כתובת: 136 Av. Daumesnil

מסעדת תיקון עולם

Alfi

את המקום הזה אנחנו פשוט מעריצים! מסעדה קלילה של סנדוויצ'י בשר מושקעים בטירוף. יש המלצות של כריכים קבועים עם קורנביף, פסטרמה, נקניקים מעושנים ויש את האופציה של "הרכב זאת בעצמך". הרבה סוגי נקניקים, תוספות ורטבים ביתיים לבחירה וכל הטוב הזה נכנס לתוך לחמניה רכה. יש גם אופצייה טבעונית של גבינת קשיו עם עם ירקות צלויים, בזיליקום ובצל בקונפי. המחירים נעים בין 11 יורו ל-17 יורו (לסנדוויץ טופ!) ו-3 יורו לשתייה קלה. אפשר לשבת במקום שזה פלוס רציני, ובסניף ברובע המארה אפשר גם לקחת לפיקניק בפלאס דה ווז'.

מיקום: רובע 16 (לא רחוק מהאייפל) ורובע 4 בלב המארה.

כתובת: 30 Rue du Roi de Sicile (מארה) 23 Rue des Sablons (ליד אייפל / גני טרוקדרו)


זעפרן - Safrane

מסעדת פיין-דיינינג כשרה בסגנון הודי. חלל המסעדה אלגנטי והצוות מקצועי, מהיר וחייכן. להכין אוכל הודי טוב מצריך הרבה כישורים ויד מדוייקת, שכן בקלות המנות יכולות להסחף למחוזות החריף-שמנוני-מתובל יתר על מידה. אבל בזעפרן מצליחים להוציא מנות מעודנות עם טעמים עמוקים, בשר רך וטעים ואופציות של מנות קארי צמחוניות נפלאות. הנאן פשוט עילאי. למרות שהיא בקטגוריה של מסעדת גורמה המחירים לא כל כך גבוהים, ואם אתם מגיעים בשעת צהריים ביום חול (חוץ מראשון) תוכלו להזמין את אחת העסקיות הכי משתלמות שיש - מרק היום + לחם + מנה עקרית + אורז עם ירקות + קפה / תה בעלות של 27 יורו בלבד. את התפריט המלא עם המחירים ניתן למצוא כאן.

מיקום: רובע 17 (מרחק צעדים משער הנצחון)

כתובת: Rue des Colonels Renard 1 bis

מסעדות כשרות בפריז
מסעדת זעפרן ההודית

טעים - Tayim

מסעדה איטלקית מומלצת מאד שבאמת משקיעה באיכות המנות. יש מגוון די רחב של פיצות עם תוספות שונות, על בסיס רוטב עגבניות או על בסיס שמנת (פיצה אופיינית לאיזור אלזס), מגוון של פסטה ורביולי וגם ריזוטו פטריות עשיר. המחירים סבירים ונעים בין 12 יורו לפיצה מרגריטה ל-18 יורו לפיצה עם סלמון. מנות פסטה מתומחרות בסביבות 15-17 יורו. את התפריט המלא עם המחירים ניתן למצוא כאן.

מיקום: רובע 16

כתובת: Rue des Colonels Renard 1 bis

מסעדות כשרות בפריז
מסעדת "טעים" מסעדה חלבית כשרה בפריז

לרשימה מקיפה של מסעדות, דוכני אוכל, מאפיות ואוכל לקחת כשר ניתן להכנס לאתר "כשר". זהו אתר צרפתי המרכז את כל האפשרויות הכשרות בפריז עם חוות דעת מלקוחות, מחירים, שעות פעילות וכמובן מיקום על המפה. יש גם אפליקציה להורדה לטלפון זה בכלל להיט.

bottom of page